" Veți cunoaște adevărul și adevărul vă va face slobozi " Evanghelia Sfântului Ioan VIII:32

joi, 17 iulie 2014

Despre sobolanismul nostru ... cel de toate zilele

Deoarece inca mi-am pastrat pasiunea pentru profesorii muti - cartile - seara inainte de culcare obisnuiesc sa citesc ceva. Consider cititul una dintre formele de accedere la Adevar, mai ales pe principiul - "Cercetati toate lucrurile si pastrati doar ce este bun".
 De cand il am pe Sebica, regula nescrisa este ca trebuie sa-i citesc cel putin o poveste din Biblie in fiecare seara, iar dupa ce se termina povestea incepe bombardamentul cu intrebari, asa ca nu mai prea ramane timp si de altele.
 Acum  mi-a dat putina pauza deoarece a plecat in vacanta.
Asa ca am revenit la vechiile pasiuni, una dintre ele fiind Liicean. Acum, vre-o doua zile cand umblam brambura :-)  pe internet, am "mirosit" un articol scris de dansul -"Mirosul sobolanilor. Asteptand o alta omenire". Am asteptat seara dar fiind foarte obosit si ne avand cea mai buna stare de spirit, l-am amanat asemenea unui fel de mancare special pentru o ocazie mai buna.
Pentru mine textul a fost o revelatie si cred ca fiecare om, daca este onest cu sine insusi gaseste in propriu-i comportament sau atitudine macar cate-va gene de sobolan.
Doresc sa folosesc aceasta ocazie sa imi cer scuze daca am  muscat pe cineva, nu am facut-o intentionat. Sper ca odata cu constientizarea anumitor "defecte", aceasta sa produca unele schimbari atat in viata mea cat si a altora care citesc articolul.
Articolul - Mirosul sobolanilor. Asteptand o alta omenire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu