" Veți cunoaște adevărul și adevărul vă va face slobozi " Evanghelia Sfântului Ioan VIII:32

duminică, 15 august 2010

Ceva unelte DIY

La cererea unuia dintre cititori am pus ceva unelte, pentru început cele producție proprie. ;-)





Este vorba de un ciocan din lemn - accentul l-am pus pe utilitate și funcționalitate, nu pe estetic. Lemnul este de esență moale ca să nu lase urme în capătul dălților. Atuul acestui ciocan este faptul că are amprenta mea palmară și mi se potrivește ca mănușa-n mână.

O altă unealtă hand made este ...



ghiciți ... :-) ?




un micro ... nano fierăstrău făcut dintr-o pânză de pendular (pentru lemn)



Caracteristici:

mâner - lemn din cireș sălbatic
teacă - lemn de nuc
lamă - pânză de pendular (pt. lemn); lungime 5,7 cm.

alte componente - 1 nit aluminiu, 1 nit cupru (nituri improvizate), 1 cot de cupru.

Este prima încercare - și la această unealtă am pus accentul pe funcționalitate. Pe viitor vom îmbunătăți și esteticul. :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu