" Veți cunoaște adevărul și adevărul vă va face slobozi " Evanghelia Sfântului Ioan VIII:32

duminică, 3 iulie 2011

CONCURS



De curand am deschis un nou blog http://woodageart.blogspot.com/.
Pentru a fi mai cunoscut in lumea celor pasionati de lemn, doresc sa initiez un concurs, ... dar vor urma si altele. Incepem cu ceva usor :-)
Pentru a participa la concurs trebuie sa ai un blog pe care sa pui link spre noul meu blog http://woodageart.blogspot.com/
De asemenea trebuie "descifrat" ce cuvant este gravat pe lingura de lemn din imagine.
Toate acestea se vor face printr-un mesaj trimis aici.
Castigatorul va fi ales prin tragere la sort pe data de 14 iulie.
Premiul ... face parte din familia Mora :-)

in cazul unei castigatoare va fi un cutit Mora Flex, dintr-un material inoxidabil extrem de flexibil, cutitul este deosebit de util la muncile casnice, personal il folosesc in gradina
puteti vedea imaginea cu premiul:














iar in cazul unui castigator va fi un cutit dalta Mora, cu ajutorul caruia va putea face un cadou poate mai frumos de cat cel pe care l-am facut eu sotiei mele:-)












Succes !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu