" Veți cunoaște adevărul și adevărul vă va face slobozi " Evanghelia Sfântului Ioan VIII:32

marți, 19 aprilie 2011

Lemn de cires ... pentru vitrina



Ultima lingura confectionata, din esenta de cires salbatic, a fost realizata in proportie de 90% cu unelte Mora. Sper ca urmatoarea sa fie 100% Mora :-)
Conceperea ei a durat mai multe luni ... din cauza lipsei de timp ... 5 minute azi, 10 maine.



Am cautat sa fie o lingura care sa fie utilizabila, asa ca am scobit destul de mult in interiorul ei pentru a-i oferi o cat mai mare capacitate de depozitare pentru gustoasele ciorbe si supe ardelenesti :-)
Totusi, proprietarul s-a indurat prea tare de ea si nu a lansat-o la apa ... in farfurie. Asa ca momentatn sta la loc de cinste intr-o vitrina :-)

Dupa finisare am dat-o cu ulei, fapt care ai confera lingurii o nuanta placuta, putin mai inchisa fata de cea naturala. In acelasi timp, impermeabilizeaza lemnul si ai onfera o mai mare rezistenta in timp.




In concluzie ai urez proprietarului sa o stapaneasca sanatos ... si sa o foloseasca la cat mai multe ciorbe (la fel de bune ca si cea din weekend ;-)

4 comentarii:

  1. Foarte frumoasa lingura,lucare de artizanat,cred ca stiu la cine ai trimis-o,scrie pe ea.Steluta ai pirogravat-o?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Mircea, nu, nu am pirogravat (desi mi-ar fi placut), caut aparat de pirogravat dar inca nu am gasit care sa treaca peste exigentele mele: adica de calitate si ieftin :-)
    atat numele cat si steluat sunt sapate in lemn

    RăspundețiȘtergere
  3. Astazi am inaugurat-o :))
    Am foast la un vecin ca a fost ziua lui..si am vrut sa-l sochez :))) ...si am reusit :))) cand am scos lingura din buzunar si am inceput sa mananc cu ea toata lumea a dat in lesin :)))
    Super functioneaza :) Multumesc mult !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur Ninule. Sa ai parte de multe mancaruri speciale prin intermediul ei. Cu multa placere.

    RăspundețiȘtergere